MEDITATIVNA TERAPIJA

"Tisto, kar nima snovi,
vstopi, kjer ni prostora."

ali pa

"Če bi imeli za gorčično zrno Vere bi lahko to Murvo prestavili v morje in tam bi vam rodila sadež."

Prvi je citat iz Tao Te Chinga in drugi je citat, ki ga je izrekel Jezus. Ali vidite v teh dveh stavkih resnico s katero lahko ozdravite vsako bolezen?

Kakorkoli že bo vaš odgovor, moje ime je Miro in na naši ekološki kmetiji izvajam tako imenovane meditativne terapije. Po tridesetih letih neverjetnih življenjskih izkušenj sem tukaj našel svoj mir, ki ga uživam s svojo družino. Po življenju v Zen-budističnem templju, pravoslavnem templju na sveti gori Atos, po nenehnem trideset letnem iskanju Resnice in skrivnosti življenja, sem na razpolago tudi vam. Moja ordinacija je narava naše kmetije. 

Želite biti zdravi, nič vas ne stane če mi napišete mail in opišete svojo težavo ali pa se oglasite pri nas na kmetiji. O tem ali vas bom zdravil ali ne se odločim po prvem osebnem pogovoru z vami! O tem ali mi lahko zaupate pa se morate odločiti tudi vi.

kmetijavictoria@gmail.com ali pot.resnice@gmail.com


"Če ne prej pa takrat, ko bo trpljenje prehudo, in bolečina prevelika pride čas..."

Miro


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Hm, DANES NAŠEL NA "POZITIVKAH" MOJ ČLANEK IZPRED NEKAJ LET

VITALNO IN ZDRAVO - NEKAJ NAVODIL

MODROST V VSAKDANJEM ŽIVLJENJU