Max Planck

ŽE KAR NEKAJ DESETLETIJ  nazaj Je spoštovani gospod Max Planck ob prejemu nobelove nagrade za fiziko, povedal sledeče. Citat je najprej v angleščini in spodaj sledi moj "približni" prevod.




"As a men who has devoted his whole life to the most clear heded science, to the study of matter, I can tell you as the resalts of my reserch about atoms this much. There is no matter as such. All matter originates and exist only by virtue of a force which brings the particle of an atom to vibration and holds this most minute solar system of the atom together.
We must assume behind this force the existance of a conscious and antelligent mind. This mind is the matrix of all matter!!"

KOT ČLOVEK, KI SEM PREDAL SVOJE CELO ŽIVLJENJE ZELO ČISTI RAZUMSKI ZNANOSTI - ŠTUDIJU SNOVI, VAM LAHKO KOT REZULTAT IZSLEDKA MOJIH RAZISKAV POVEM TOLIKO... MATERIJA KOT TAKA NE OBSTAJA ! VSAKA MATERIJA ALI SNOV EKSISTIRA SAMO ZARADI "MOČI-INTELIGENCE", KI POSKRBI DA TI MAJHNI DELCI ATOMA VIBRIRAJO NA DOLOČENI RAVNI IN TAKO DRŽIJO SONČNI SISTEM ATOMOV SKUPAJ. 
MORAMO PREVZETI ODGOVORNOST IN PREDVIDEVATI, DA ZA TO SILO OBSTAJA NEKA INTELIGENCA OZ. ZAVEST. IN TA INTELIGENCA JE MATRICA VSAKE MATERIJE !!!


Gospod Planck je le eden od mnogih (poleg Einsteina in ostalih), ki so me osupnili. Da je podobno učil in o tem pisal gospod Castaneda, ki je bil "duhovnež" in antropolog. Nič pretresljivega, takega znanje od različnih tudi verskih spisov imamo ogromno (Jezus). Ampak, da o tem piše človek - nobelov nagrajenec, ki je celotno svoje življenje posvetil študiju fizike, ki pa je znanost in veda, ki zahteva dokazno gradivo. Znanost je veda, ko se šele na osnovi neštetih preizkusov podajajo določena spoznanja in zaključki !!!


Dragi moji, želim samo, da veste, da za mojim načinom zdravljenja in vplivanja na človekove fiziološke procese stoji desetletja učenja, vzponov in padcev, razočaranj, solz in jeze, veselja in zmag. Da vas lahko danes z gotovostjo peljem v smer fizične - harmonije, kar je temelj za zdravo telo, ki se prične na mikro nivoju našega zaznavanja !


HVALA

068/135-209  ali info@skrivnostuspeha.com

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Hm, DANES NAŠEL NA "POZITIVKAH" MOJ ČLANEK IZPRED NEKAJ LET

VITALNO IN ZDRAVO - NEKAJ NAVODIL

MODROST V VSAKDANJEM ŽIVLJENJU