V TRENUTKU BREZ BOLEZNI

Težak naslov, sploh za ljudi, ki v sebi nosijo tako ali drugačno obolenje. Težko je sprejeti preprosto resnico. A samo resnice je tista, ki nas popolnoma osvobodi, tudi od bolezni. Ampak resnico je potrebno prepoznati.

Lahko pišem o temu in na tak način, z vso odgovornostjo, ker sem prehodil to pot sam in v sebi prepoznal moč, ki jo imam. Nekoč sta bili pred mano dve poti... Ena je bila SMRT in druga je bila ŽIVLJENJE.

Zdravnik, mi je rekel "če ne boš jemal terapije, ne boš dobil bolniške !!!!

No odločil sem se, da ne bom jemal terapije in v moje telo vnašal strupov, ki bi lahko za dolgo časa uničili mojo po naravi prisotno sposobnost samozdravljenja !!!! Vedel sem, da za mojo težko boleznijo stoji namen. Vedel sem, da moram poiskati in prepoznati resnico in to bo trenutek moje ozdravitve. In tako je bilo. In danes to mojo notranjost širim navzven.

Nekaj časa sem se čudil, kaj vse se prične dogajati, ko se nekje pojavim... Mnogo razmišljal o temu in počasi prišel do neverjetnega spoznanja.

- Zakaj je tisti pred operacijo kolka nenadoma popolnoma ozdravel
- Zakaj so tistemu zginili tumorji
- Zakaj to in zakaj ono.... naključje ???? ...  ne seveda ne... naključij ni
- Zakoni narave so neverjetni, delujejo tako natančno in precizno, kot božanski ples
- Zakaj se dva že leta na smrt skregana v moji prisotnosti pobotata
- Zakaj ona ni mogla leta zanositi, potem pa ko smo se samo enkrat za kakšno uro dobili skupaj - pogovor in pretakanje energije... njen mož ona in jaz... danes sta srečna očka in mamica

IN ŠE IN ŠE BI LAHKO NAŠTEVAL


Prihaja težko obdobje za človeštvo nasploh, pritiski bodo vse večji. Pred nami je namreč tista nevidna meja, ko bo potrebno prestopiti v drugo evolucijsko obdobje. Bolezni bodo pestile vse več posameznikov, trpljenje se veča. A brez bojazni, prestop na višjo zrelostno raven človeštva je nujen in enostaven za vse tiste, ki prepoznali preprostost resnice. 

Buda je rekel: trpljenje je nujno potrebno, dokler ne ugotoviš, da je popolnoma nepotrebno.


pot.resnice@gmail.com

PAZITE KAJ POČNETE, KO SE V VAS POJAVI NEHARMONIJA (beri; bolezen) , KO VAŠI ATOMI PONORIJO IN SE GIBLJEJO NEKONTROLIRANO.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Hm, DANES NAŠEL NA "POZITIVKAH" MOJ ČLANEK IZPRED NEKAJ LET

VITALNO IN ZDRAVO - NEKAJ NAVODIL

MODROST V VSAKDANJEM ŽIVLJENJU