POSTOPEK VPLIVANJA NA FIZIOLOŠKE PROCESE

Težko delo čaka tistega, ki bo poizkušal - strokovno - kakor temu rečemo, pojasniti procese, ki se dogajajo, med preobrazbo bolezenskega stanja v zdravo in vitalno telo! Vsak se odloči sam, konvencionalno zdravljenje je ena od poti. A malo ljudi verjame v resnico, da je med procesom klasičnega zdravljenja nekega bolezenskega stanja, vodilno in odločilno vlogo  za ozdravitev odigral pacient sam in to v kar 99,99%.

POSKRBITE ZA FIZIČNO AKTIVNOST


Sam sem se mnogokrat poigraval in raziskoval različne sposobnosti samozdravljenja in odpravljanja nekih bolečinskih stanj pri ljudeh. V letih 2005 do 2006 sem tako 72 krat preizkušel eno zanimivo dejanje. Ko je nekdo v moji bližini potarnal, da ga boli glava ali nek drug del telesa - hrbet - rama - želodec... / bolečina niso bile posledica udarca, padca - pri kroničnih bolečinah tudi nisem uporabljal te raziskave / , sem mu ponudil običajen bonbonček "tic-tac" pod pretvezo, da imam novo močno protibolečinsko zdravilo, ki deluje nemudoma. Glede na način zaužitja, ki sem ga zahteval, in škatlice v kateri sem imel bonbone ni nobeden niti opazil, da so to običajni bonboni !

Rezultati so bili skoraj neverjetni ...  sledeči:

47 oseb .     .    .    .     . bolečina je prenehala po nekaj minutah
14 oseb .      .    .    .     . se je počutilo veliko bolje, bolečina je bila še vedno malo prisotna 

Preostali so tarnali, da je bolečina še vedno prisotna.

Vsem nam je popolnoma jasno, da bonbonček ni tisti, ki je odpravil bolečino. V ozadju je mogočen proces samozdravljenja, pa tudi, kot sem kasneje ugotovil, očitno moja prisotnost. Ko sem namreč prosil, naj to isto počne prijateljica je imela v dvajsetih primerih uspeh samo pri treh osebah.

Vsak od nas si lahko to razlaga popolnoma po svoje. To niso neke uradne raziskave, ki se edine merodajne in tudi splošno sprejete. Meni osebno pa seveda tudi tako enostavno pridobljeno znanje pove ogromno !

Seveda pa ne smemo pri vsem tem zanemariti hrane, ki jo vnašamo v naše telo. Že prevelika količina vnešenih maščob in premajhna količina vnešenih ogljikovih hidratov lahko povzroči pomanjkanje tako imenovanega "hormona sreče", serotonina in fizične posledice so lahko hude... močno povečana "živčnost"...agresivnost...

Hrana in fizična aktivnost je seveda osnova za zdravo življenje ! Je pa res kot pravijo menihi v ZEN templjih, ko dosežeš stanje zavestne navzočnosti, lahko tudi zemljo ješ pa boš popolnoma zdrav in sit ! Upam, da me razumete kaj hočem povedati.

Moje delo je torej v sebi vzdrževati konstantno zavestno navzočnost, do katere pridem z zdravim načinom življenja kot temeljem in nato še z rednimi meditacijskimi vadbami in drugimi vadbami /jih nekoč opišem/, ki krepijo moč zavesti in vzpodbudijo tudi nekatere "neverjetno sposobnosti človek".  Tako sem sposoben v sebi vzdrževati močno zavestno navzočnost oz. pozornost s katero lahko vplivam na fizični svet okoli mene!

HVALA



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Hm, DANES NAŠEL NA "POZITIVKAH" MOJ ČLANEK IZPRED NEKAJ LET

VITALNO IN ZDRAVO - NEKAJ NAVODIL

MODROST V VSAKDANJEM ŽIVLJENJU